Ce ne-a adus împreună?

Ce ne-a adus împreună? Mulţi se întreabă cum reuşesc unii să rămână împreună cu persoana pe care o iubesc? Este vorba despre dragoste, încredere, toleranţă, speranţă, iertare, îngăduinţă, pasiune? Eu aş spune toate la un loc. Nu cred că putem vorbi de o relaţie de durată fără a avea din toate câte un pic. De ce să rămânem împreună aşa de mult timp? Dar de ce nu? Dacă ne iubim, atunci toate au rost. De când ne-am cunoscut şi până acuma am stat unul cu celalalt. Ne-am cunoscut, ne-am ajutat, ne-am sprijinit. Şi cel mai important dintre toate, ne-am iubit şi ne iubim. Ce ne ţine împreună? Eu aş spune că dragostea e de vină. Oamenii se despart din atâtea motive stupide şi se rănesc unii pe alţii fără să-şi dea seama. Parcă şi-ar dori o relaţie pasageră. Dacă ai dat peste o dragoste adevărată, fără ascunzişuri, fără minciuni, păstreaz-o! Ţine-o bine lângă inimioara ta ca nu cumva să plece. Închide-o şi aruncă cheia. Aşa devine puternică şi indestructibilă.

Viaţa ne-a adus împreună, parcă am fi făcuţi unul pentru celălalt. Nici că se putea mai bine. Şi da, mi-e frică să nu te pierd. Mi-e frică deoarece fără tine ceea ce trăiesc nu s-ar mai numi viaţă, ci supravieţuire. Încearcă să fii punctual şi prinde trenul! Da, bineînţeles că vine şi a doua oară în gară la altă oră şi cu alţi pasageri, dar nu e acelaşi tren care era pentru tine. Odată pierdut, nu se mai întoarce niciodată.

Lasă un comentariu